fredag 12. desember 2008

Denne uken har vært svært så hektisk…juleshopping, juleshopping og juleshopping.
Uken startet med en tur til Plantasjen – var nok ikke helt i rette shopping modus, da jeg kom hjem uten en eneste blomst.
Tirsdag hadde Maja og jeg en bytur til Oslo – veldig koselig takk for turen ! – ett par presanger ble også kjøpt inn.
Neste dag var det tur med jobben til Bærums Verk – må være Norges mest idylliske handlegate.
Små lave julepyntet trehus (fra rundt 1700-tallet), som ligger helt nede til elven. Ideelt sted å gå dersom man liker interiør, kunst, håndverk, håndarbeide osv. Etterpå havnet vi på Melboden der vi fikk servert en kjempegod Pizza – En tur til Bærums Verk kan anbefales.
Torsdag ble det ny tur til Oslo – nå venninneshopping ! En førjulstur på Karl Johan får aktivert julegenene mine. Julepresang til min kjære ble kjøpt inn.

Oppsummering av uken må bli slik:
Mange dager med juleshopping – liter presanger, men mye førjulshygge.

1 kommentar:

Helene sa...

Høres VELDIG koselig ut!
Tror Bærums Verk må være noe for meg også :)